2011. október 25., kedd

Gyönyörű horoszkopos 3D kép vagy tányér alátét - Jelenlegi ára: 850 Ft

A termék címkéjén 3d kép megnevezés  található!
Jelenleg nekem Bakk és Nyilas van! A Bakkon, Vízöntőn, Rákon jól látszik a 3d hatás a Nyilasan, Szűzzen, Halakon kevésbé a többit még én sem láttam! De nagyon szép mindegyik, én alig bírtam választani!!! Rendelésnél kérlek írd meg melyiket kéred!
Mérete: 24. 5X34. 5cm tányéralátétnek  is lehet használni de szerintem vétek!!
A TERMÉKET RENDELNEM KELL EZÉRT A POSTÁZÁS KB 1-2HÉT
A nálam lévő képek nem függőlegesek hanem vízszintesen vannak készítve! Eltérés lehet a képeken lévőktől!!
LICITNÉL EZT VEDD FIGYELEMBE!
Csak akkor licitálj ha a héten még tudod utalni az árát a ptk-val


Jelenlegi ára: 850 Ft

Az aukció vége: 2011-10-25 21:17
. Gyönyörű horoszkopos 3D kép vagy tányér alátét - Jelenlegi ára: 850 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése