2011. október 25., kedd

IKEA gyerekpaplan, paplan, takaró, "levegőzős" ÚJ - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó a képen látható LEN STJÄRNA gyerekpaplan. ÚJ, de csomagolás nélküli. Kibontottam, kipróbáltam, és rájöttem, hogy az én kisfiamnak mindegy, milyen takarót veszünk, kibújik belőle. Még egy éjszakát sem volt használva, mert inkább ráadtam a hálózsákját... : -)
Eredeti ára: 4. 990 Ft
Termék méretek
Hosszúság: 125 cm
Szélesség: 110 cm
Töltetsúly: 300 gr
Teljes súly: 720 gr
Jellemzők
- A külső anyag pamut/lyocell, egy olyan keverék, ami levegőzik, elnyeli és továbbítja a nedvességet.
- 50% modal töltet - elnyeli és továbbítja a nedvességet.
- Lyocell; ez az anyag felszívja és elvezeti a nedvességet, így kellemes hőmérsékletet biztosít az alváshoz.
 
Nagyon sok hasznos terméket töltöttem fel. Nézz szét nálam, és vedd meg egyszerre a szükséges holmikat! : -) Spórolj a postaköltségen!
Minden terméknél feltüntetem, ha foltos, szakadt vagy bármi más hibája lenne.
Simán csak a vevő saját felelősségére postázok, és előre kérném a pozitív értékelést. Sajnos, eltűnt már egy általam vásárolt és egy általam feladott csomagom is, és a posta hibája miatt nem szeretnék rossz értékelést kapni. Köszönöm a megértést!
Személyes átvétel a XXII. kerületben.

Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-28 20:59
. IKEA gyerekpaplan, paplan, takaró, "levegőzős" ÚJ - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése