2011. november 12., szombat

Olcsó kisbaba, újszülött hordozó,biztonsági ülés - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
Eladásra kínálnám az alábbi kisbaba, újszülött autós hordozót, amely hintának és etetőszéknek is használható. Használatból eredő apróbb hibák kopások, karcok előfordulnak, fotóztam egy kicsit nagyobb hibát. Egyébként teljesen jól használható, nagyobb hibája nincs, Maxi cosi city márkájú.  
Használatból eredő foltocskák előfordulhatnak, ami hibákat észrevettem, írtam és fotóztam!
Postázom is, a postaköltséget csomagolás után tudom pontosan megmondani, csak saccolt értékek!
Nézd meg a többi termékemet is, nagyon sok kisbaba ruhát és más egyebet töltöttem fel, postaköltséget spórolhatsz vele!
Kérdezz bátran!!
Jó licitálást!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-14 19:19
. Olcsó kisbaba, újszülött hordozó,biztonsági ülés - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése